Label

Isnin, 3 Januari 2011

Selamat Tahun Baru

Selamat Tahun Baru kepada semua..semoga ditahun baru ni rider-rider semua bertambah sihat dan bahagia hendaknya Amin...Pihak gilergiant ingin memohon maaf diatas segala kesilapan yang telah dilakukan sepanjang tahun lepas...dengan ini diumumkan pihak gilergiant akan memberhentikan penjualan MTB dan Roadbike berkuatkuasa mulai hari ini...Terima Kasih kerana menyokong gilergiant...Salam..

Sekiranya mempunyai apa-apa pertanyaan atau permintaan silalah hubungi Angah Leeroy di nombor 0127844088

5 ulasan:

  1. Bro kena give up jual basikal?

    BalasPadam
  2. tak sempat nak berurusan dgn GilerGiant. takpe. apa2 pon selamat maju jaya sy ucapkan kat GilerGiant~

    salam

    BalasPadam
  3. alahai, tutup dah ke,, kenape yek

    BalasPadam
  4. salam..kenapa tutup pulak..?ok apa bisnes ni..kenapa perlu hentikan satu usaha yg baik, sepatutnya ia diteruskan..krn masih ramai yg berminat dgn aktiviti ini tp tak tahu nak mulakan..skurang2nya saudara telah mengajar mereka satu tapak ke hadapan..saya baru nak tanya saudara, mountain bike jenis apakah yg sesuai utk sy yg baru nak jadikan aktiviti ini sbg hobi..saya harap saudara kembali utk teruskan usaha yg baik itu...sekian.

    BalasPadam
  5. Salam, saya pun mengharapkan saudara kembali menjadi rujukan kepada kami yang baru ingin mengenali dunia basikal ini, segala info dan komen yg saudara berikan amat meyakinkan, dan sekali lagi saya minta saudara kembali..

    BalasPadam